keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Amnesia Game in Imatra! pvä. 4

Tää postaus tuli vähän myöhässä :'''D mutta, ei kai haittaa? 

Pvä alkoi sillä että mentiin katsomaan eka mummoa vanhainkotiin koska, sillä oli 93 vuotis synttärit ^__^
syötiin kakkua ja juteltiin. Oli aivan mainiota nähdä taas mummo pitkästä aikaa :)
Kestien jälkeen mentiin eka apteekkiin ostamaan mulle tabuja jotka kasvattais mun hiuksia ja auttaisi hoitamaan vaurioituneita hiuksia : DD nyt vaan peukut pystyyn beibet! XD

Noh, neljän aikaan sitten mentiin mun kaverille santulle ja sinne tuli sitten myöskin mun pikkusisko elina ja mun ystävä henniina. Me sitten käytiin eka kaupassa ennen kun mentiin pelaamaan. Mulla ei ollut rahaa niin en ostanut mtn :'DD! muut sitten osti ES ja mä sain niist yhdes XD jes! pinjapower!!
Perillä sitten eka asennettiin tietokone TV:seen ja laitettiin äänitys kans siihen että mun ja henniinan ääntä äänitettäisiin ja tehtäis siit video XD fuuuuuuuuuu! Me sitten aloitettiin pelaaminen ihan pimeässä talossa... oli kyllä aika pelottavaa kun en uskaltanut edes mennä keittiöön pelatessani sitä pelii :D ja olisittepa kuullut kun mä kiljuin siellä kun kärsinyt apina... ei kyllä ollenkaan kiljumista puuttunut siinä talossa :D
Aivan ihana peli se amnesia :o itte innostuin siit viel enemmän kun pääsin pelaamaan vihdoinkin kun, se ei toimi mun BISSNES koneella.....  .___.
Kuitenkin henniina ei oikein pystynyt pelaamaan amnesiaa niin vaihdettiin peli sitten dead spacee :'D
hurjia peliä... huhhuh...
Pelaamisen jälkeen meidän piti kuitenkin lähteä kotia kohti koska mulla oli kotiin lähtö seuraavana pvänä ://

Kiitoksia kaikille ihmiset :)! oli tosi mukavaa ^^

Ja nytten olen tyytyväinen kun sain pelattuu VIHDOIN sitä peliä >:DD



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti